piątek, 26 kwietnia 2013

Hej ♥


Wpadłam na pomysł, żeby zacząć pisać opowiadanie o One Direction. Mam nadzieję, że chociaż parę osób będzie je czytać. ;P

------------------------- Directioner?
Mam nadzieję, że Ci się spodoba, to mój pierwszy taki blog więc z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy. Zapraszam do czytania!

------------------------- Antyfan? Hater?
Najlepiej wyjdź, a jak już musisz zostać, nie pisz, jakimi są pedałami. Wszyscy wiemy, że tak uważacie, nie trzeba nam przypominać. Tak, zdaję sobie sprawę z istnienia fanpage ,,Beka z fanek One Direction", nie musisz spamować.



Mała prośba: jeśli czytasz jakikolwiek post, zostaw pod nim komentarz. Będę wiedziała, czy opłaca się prowadzić tego bloga.

TU znajdziesz informacje o bohaterach opowiadania. Gdy pojawią się nowi, dodam ich zdjęcia.

Jeszcze dzisiaj wieczorem dodam prolog!

3 komentarze:

  1. Mam nadzieje że będzie ciekawe zapraszam na bloga
    http://onedirectionmoimsnem.blogspot.com/
    szukam obserwatorów zaprzaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała rada :)
    Zmień kolor tego tła na którym są napisy, ponieważ trudno jest czytać :)

    Zapraszam na mój blog : http://od-zawsze-na-zawsze-muzyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz=1 motywujący kop w tyłek