niedziela, 26 maja 2013

Bla bla...

1. Dziękuję Ann Wią za poinformowanie mnie, że anonimki nie mogą dodawać komentarzy. Moja inteligencja nie zna granic więc do tej pory tego nie wiedziałam. Przy okazji odkryłam, jak wyłączyć weryfikację obrazkową (wiem, ciemna jestem).


2. Rozdział niestety będzie dopiero jutro, nie miałam kompletnie czasu. Przez weekend (2 dni) zaliczyłam 3 festyny...

3. Już niedługo pojawi się nowa bohaterka, zdradzę tylko jej imię, jak ktoś czyta od początku i ma dobrą pamięć to będzie wiedział, że już się gdzieś pojawiła...


Poznajcie Dominikę, ma 19 lat i zamiesza w serduszku jednego z chłopaków. I teraz pytanie do Was: którego? Ja byłabym za Harrym albo Zaynem, ale to wasza decyzja. Głosujecie w nowej ankiecie po prawo.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (gdzieś tu)

4. Komentujcie, jeśli czytacie jakiś rozdział, a jeśli czytacie całego bloga, zaznaczcie to w ankiecie, też po prawo 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> (gdzieś tu)
żebym wiedziała.

Koniec wypowiedzi. Kropka i trzy wykrzykniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1 komentarz=1 motywujący kop w tyłek