niedziela, 12 maja 2013

Nominacje !!!! ♥

Jupi! Dostałam 2 nominacje do Liebster Adward, a to oznacza, że przynajmniej 2 osoby czytają bloga!


ZASADY:
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, wiec daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował.

Nominowały mnie:


Odpowiedzi:

Lubię Jednorożce


1.Co cię skusiło do pisania bloga?
Hmmm... Sama nie wiem, nie zastanawiałam się długo nad tym, czy zacząć pisać czy nie. To był impuls chwili, po prostu pomyślałam sobie ,,czemu by nie spróbować?".

2.Skąd pomysł na akcje w twoim blogu?
Wiem, że to może zabrzmi dziwnie, ale większość rozdziałów po prostu mi się kiedyś przyśniła. Teraz sobie tylko o nich przypominam, dopasowuję bohaterów do istniejącej już akcji i przelewam na papier. Resztę wymyślam na poczekaniu i zależy ona od piosenki, jakiej aktualnie słucham.

3.Jakie jest twoje marzenie?
Trudne pytanie. Mam wiele marzeń, większość na pewno się nie spełni, np. spotkanie jednego z moich idoli.

4.Co byś zrobiła gdybyś zobaczyła swojego idola?
Na pewno starałabym się nie piszczeć i nie rzucać na szyję, nie toleruję takiego zachowania wobec gwiazd. Myślę, że spróbowałabym z nim chwilę porozmawiać.

5.Co jest twoim najmilszym wspomnieniem z dzieciństwa?
Mam pełno miłych wspomnień, ciężko wybrać jedno. Chyba najlepiej wspominam wszelkie zabawy z siostrą u dziadków.

6.Czy chciałabyś coś zmienić w swoim wyglądzie? Jeśli tak to co ?
Nie spotkałam dziewczyny, która nie chciałaby niczego w sobie zmieniać. Na pewno chciałabym być wyższa, bo teraz wyglądam jak krasnal.

7.Gdybyś mogła zamienić się z kimś miejscem na jeden dzień to kim byś była?
Chciałabym zobaczyć, jak to jest być facetem, jak wygląda świat ,,od męskiej strony".

8.Wolisz Facebooka czy Twittera? Uzasadnij.
Ciężki wybór. Facebook jest bardziej popularny, łatwiej tam spotkam swoich znajomych, natomiast na Twitterze mogę na bieżąco czytać wpisy gwiazd.

9.Gdybyś mogła to w jakie zwierzę najchętniej byś się zmieniła?
Może ptakiem? Poleciałabym gdzie bym chciała i nie przejmowała niczym.

10.Co wolisz : taniec czy śpiew?
Nie umiem śpiewać, więc może taniec?

11.Czy umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak, to na jakim?
Troszkę na pianinie. I na trójkącie (jak Zayn).


Kasia Styles

1. Jak masz na imię?
Ewa.

2. Ulubiony muzyk/zespół
Mam dwa, ciężko wybrać. One Direction albo Guns n' Roses.

3. Hobby
Muzyka, muzyka, i jeszcze raz muzyka. Oprócz tego czytanie dobrych książek i pisanie.

4. Masz zwierzę?
Mam 2 psy: Figla i Zuzię oraz kota Trampka.

5. Co nakłoniło cię do pisania bloga?
Przyśnił mi się jeden z rozdziałów [3] i pomyślałam ,,czemu nie spróbować rozwinąć tego dalej?".

6. Co sprawia, że nadal prowadzisz blog?
Chyba to, że lubię to robić oraz że się do tego już przyzwyczaiłam. Dodatkowo motywuje mnie, gdy zobaczę pod rozdziałem chociaż jeden komentarz.

7. Ile masz lat?
Młodziutka jestem, w lutym 14-nastka stuknęła.

8.Ulubiony kolor
Nie chcę, obrazić pozostałych kolorów, więc nie wymienię żadnego.

9. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Troszkę popu, troszkę starego rocka.

10. Prowadzisz jeszcze jakieś blogi?
Nie, na razie skupiam się tylko na tym jednym.

11. czy jeśli masz dużo komów na blogu czujesz, że dobrze wykonała/ łeś robotę?
Oczywiście! Czytam każdy jeden i cieszę się jak głupia, że ktoś do mnie zagląda.


Pisownia pytań oryginalna


MOJE NOMINACJE:
9.
10.
11.
Kolejność przypadkowa.

[Nadal szukam]


MOJE PYTANIA:
1. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać bloga?
2. Czym się inspirujesz podczas pisania?
3. Co Cię motywuje?
4. Kiedy czujesz, że wykonałeś dobrą robotę?
5. Kto jest twoim idolem?
6. Za co kochasz swojego idola/swoich idoli?
7. Co byś sobie zażyczyła, gdybyś spotkała dżina?
8. Z kim chciałabyś utknąć w windzie?
9. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka wszech czasów?
11. Jak oceniasz swojego bloga?



****************************************
Na wczorajszym koncercie w Berlinie, Liam i Harry dostrzegli fankę z polską flagą, Liam powiedział 'Poland...' reszta zdania została zagłuszona przez piski fanek, Harry pomachał do fanek 

2 komentarze:

  1. Gratuluje dwukrotnej nominacji ;) Szkoda, że nie wiadomo co dokładnie Liam powiedział :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :) Szkoda tylko, że nie można nominować bloga który cię nominował :(

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz=1 motywujący kop w tyłek